sábado, 3 de janeiro de 2009

Reveillon - A Festa

[ ThunderDome and Aline ]
My God!
Que festa!
Todos estão de parabéns!
Dois dias, comida até dizer chega, bebidas da melhor qualidade, pessoas sociaveis (algumas né...), tudo muito limpo, bem organizado, sem brigas e cenas bizarras.
Aos organizadores, Parabéns!
Fazia tempo que não participava de uma festa assim.
Tomara que venham mais dessas, aquilo sim foi uma festa digna.
*
*
George Harrison - I Got my Mind Set on You
*
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
But it's gonna take money
A whole lotta spending money
It's gonne take plenty of money
To do it right child
It's gonna take time
A whole lot of precious time
It's gonna take patience and time, ummm
To do it, to do it, to do it, to do it, to do it
To do it right child
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
And this time I know it's for real
The feelings that I feelI know if I put my mind to it
I know that I really can do it
I got my mind set on you
Set on you
I got my mind set on you
Set on you
But it's gonna take money
A whole lotta spending money
It's gonna take plenty of money
To do it right child
It's gonna take time
A whole lot of precious time
It's gonna take patience and time, ummm
To do it, to do it, to do it, to do it, to do it
To do it right
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
I got my mind set on you
And this time I know it's for real
The feelings that I feelI know if I put my mind to it
I know that I really can do it
But it's gonna take money
A whole lotta spending money
It's gonna take plenty of money
To do it right childIt's gonna take time
A whole lot of precious time
It's gonna take patience and time, ummm
To do it, to do it, to do it, to do it, to do it
To do it right
Set on you
Set on you
*
[ http://www.youtube.com/watch?v=vJvxjcY3Xcc ]
*
*
Affffy gente, me encantei!
Cara, é muito lindo!
Ok, não tenho o melhor gosto do mundo, mas é lindo!
Até sonhei com ele... nossa, que coisa mais "diário da princesa"!
hauhauhauhauhauhauhauahhu
Bom, vai ser daquele jeito, ficar só no sonho mesmo, afinal, a realidade é cruel e insensata né...
Ainda bem que sonhar não paga imposto nem ofende ninguem!

Bjus a quem mereçe!

Nenhum comentário: